Stel hier je vraag | Forum

Locatie van onderwerp: Forum home » General » Algemeen
Winnips Feb 27 '11
Bericht #1
Hi allemaal,

De site is er helemaal klaar voor. Stel hier je vraag, en voel je vrij om je videotjes, foto's en whatever toe te voegen aan de site. Daar is ie voor gemaakt!

Groet,

Koos
erik Mar 3 '11
Bericht #2
Ik zou graag in contact komen met iemand in NL die mij wat nadere info zou kunnen geven omtrend de moth class.
Vragen die ik heb zijn byv. waar zou ik eens kunne proberen, waar koop ik er één etc etc.
Alvast dank voor reacties
groet
Erik
Winnips Mar 9 '11
Bericht #3
Hi Erik,

Dank ben je hier goed.
- waar zou ik eens kunne proberen:
Het beste is, kom naar een evenement (zie kalender), evt. zou je daar op kunnen stappen, maar de omstandigheden moeten wel goed zijn. Met halve wind, weinig golven, en een windje 3 vliegt bijna iedereen zo weg, met minder wind, of juist veel meer wordt het moelijker.
, waar koop ik er één:
Kijk op mothforsale.free.fr (zie onder weblinks hier). Ik geloof dat Chris (chrysalis hier) nog een boot te koop heeft, verder misschien Constantijn ook nog. Maar je kunt er ook 1 uit Engeland halen.
Verder, vraag maar raak!

Groet,

Koos
erik Mar 9 '11
Bericht #4
beste Koos,
Dank voor je antwoord, heb even gekenen op de mothforsale site en daar staat best het een en ander te koop. MAAR welke is nu goed en welke nu juist niet en waarom natuurlijk.
Is het mogelijk om eens te bellen? als je em je mail adres geeft stuur ik je mijn 06 nr.
Wachten tot Muiderzand in Mei duurt me te lang !!!
alvast dank voor je reactie.
groet,
Erik
Winnips Mar 10 '11
Bericht #5
Hi Erik,

Dat hangt idd van veel factoren af: wat wil je betalen, hoe ver wil je rijden, ken jij (of iemand anders) de verkoper, kan/wil je zelf klussen.
In het algemeen kan je prima een Prowler of Bladerider kopen, Mach2 is 2ehands bijna niet te krijgen, en veel duurder. Een stuk goedkoper zijn tot foiler omgebouwde boten, maar hier zitten ook slecht vliegende boten tussen. Ik stuur je me nummer wel via de prive-mail optie hier, ik ben meestal 's avonds tussen 17.00 en 22.00 te bereiken, of in de weekends.
Mei is inderdaad te lang ;)

Groet,

Koos
gpijnen Mar 11 '11
Bericht #6
Hoi,

Ik ben (nog steeds) een moth aan het bouwen. Hiervoor zoek ik nog de volgende onderdelen:

Verstaging / prodder / giek / wand systeem

Iemand die wat over heeft?

Grt Giorgios
Winnips Mar 13 '11
Bericht #7
Hi Giorgios,

Dit seizoen op het water? Ik heb nog een hydrauliekkabel liggen voor het wandsysteem...

Groet,

Koos
stijnnemans Mei 27 '11
Bericht #8
ik ben heeeel erg enthousiast over de moth!!! vroeger veel wedstrijd gezeild met splash en laser. wie kan mij helpen om in contact te komen met deze zeilklasse en waar zou ik de moth kunnen bezichtigen en eventueel uitproberen!!! wie kan ik eventueel benaderen? Groet Stijn.
Jaap Mei 27 '11
Bericht #9
Stijn,
Als je wilt kun je altijd komen kijken natuurlijk, hangt er een beetje van af waar je in Nederland zit. Ga nu alleen een maandje met vakantie. Op het internet kun je ook veel vinden. Welke omgeving zit je?

Groet Jaap
stijnnemans Mei 28 '11
Bericht #10
Hey Jaap,

Klinkt goed mndje vakantie!!! Ik woon in meppel in de buurt van zwolle giethoorn… En vind het niet erg om er een keer stukje te voor moeten rijden want het lijkt mij echt super gaaf en ga er zeker meer van te weten te komen hoop ik, dus als je terug bent van vakantie lijkt mij het erg leuk om een keer te mogen komen kijken bij je!!! Maak er een mooie vakantie van!!

Groet Stijn
Dit forum bericht wordt bewerkt door stijnnemans Mei 28 '11
Jaap Mei 28 '11
Bericht #11
Stijn,
Gezien je woonplaats zijn er mothies dichter bij jou in de buurt. Maar ik kan niet voor hen spreken. Wellicht dat een ander, voor jou dichterbij bereid is.
Zelf zit ik in de buurt van Oostvoorne, voorbij Rotterdam ergens.
Hou ook de evenementen eens in de gaten, Sneek bijvoorbeeld.

Maar eerst vakantie, het regent nu en 6-7 BF, blééé
stijnnemans Mei 29 '11
Bericht #12
Hey jaap,

Ik had het al gezien inderdaad dat er ook iets op de sneekweek gaat komen,en ergens in juni in scheveningen ik ga het zeker even in de gaten houden. En wie weet kom ik jou kant gewoon keertje op vind in ieder geval super dat je het aangeboden hebt! Lekker genieten nu van je vakantie heel veel plezier..

Groet
Winnips Mei 29 '11
Bericht #13
hi Stijn,

Ik vaar op het Lauwersmeer, iedere woensdagavond, soms vaker. Je bent welkom om een keer te komen kijken!

Koos
stijnnemans Mei 30 '11
Bericht #14
Hey Koos,

Nou dat zou helemaal top zijn vind het echt onwijs wat ik zo zie van de moth!!! Het word deze woensdag niet wat maar woensdag er op lijkt mij helemaal goed eigelijk. Maar is misschien wel makkelijk dat ik jou er dan even over kan bellen voor tijd en als het anders word. Je zou je nummer kunnen sturen naar s.vanolffen@live.nl vind helemaal super dat het zou kunnen ik hoor van jou.

Groet Stijn